luni, 18 august 2014

Am cumparat biletele...

Dragi si iubiti prieteni,
Ultima saptamana a fost de foc pentru mine si Larisa multe  nopti nedormite pentru mine.Dar mi s-a dovedit inca odata ca sunt oameni cu inima mare care m-au ajutat fiecare cum a putut:unii au publicat articol despre Larisa si nu sunt putini cei care s-au alaturat un numar de 53 de jurnalisti s-au alaturat publicand comunicatul de presa trimis de catre Asociatia "Salveaza o inima".Nu am cuvinte sa multumesc fiecarui om care a donat eu ii consider pe fiecare in parte prieteni de suflet ai Larisei.Am trait pe pielea mea purtarea de grija a Bunului Dumnezeu si a Sfantului Ierarh Nectarie care a randuit pasi fiecaruia care i-a cerut ajutorul si nu ne-a  lasat neajutati.Cu sprijinul vostru am cumparat biletele ce e drept pretul ne-a dat un pic peste cap dar nu mi-am pierdut speranta.

Va multumim din tot sufletul pentru dragostea si intelegerea acordata!

Mai jos postam factura eliberata pentru biletele de avion.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu